assalammualaikum and hi :)
korang sihat? sekarang aku buzy siki kerje dengan ibu kat warung boleh lah buat tampung perbelanjaan heehhehehe
tetibe teringat kat ex................ dah bertahun kan tapi kenape aku masih ingat kat die lagi
aku cube buang semue pasal die, bakar barang die, tukar nombor baru tapi kenape hati 
masih ingat die. kenape hati nie degil nak lupe kan die.
sedangkan die? semalam abang die call aku. 
abang die cakap yang die bagi tau budak-budak 
yang die dah tak ade ape-ape ngan aku sape nak ambik lah
sampai hati kau kan. aku pijak maruah aku. kau rendah kan martabat aku
padahal mase kite bersame dlu even aku geram ngan kau mcm mane pon
tak pernah aku dendam ngan kau.
mak aku tak suke kau. kawan-kawan aku tak suke kau
antare ibu dengan kau aku mesti lah pilih ibu...
aku sayang kau tapi aku tak mampu nak hidup ngan kau
selame nie tuhan beri petunjuk tapi aku tak sedar. 
kalau aku buang semue untuk kau dan kau tak bertanggungjawab kat aku
kau nak suruh aku pergi mane? 
tengok kau ngan bini kau sekarang jerk dah lah.
mungkin dulu aku akan balik kat kau tapi bukan sekarang yan. aku ade cite-cite aku 
aku ade matlamat aku. bukan nak belagak tapi aku nak cakap kau bukan untuk aku
hati kecil nie tak mampu nak tanggun penderitaan lagi cukup lah selame nie 
aku tak sanggup nak tipu ibu, nak sakit kan hati ibu lagi.
abang kau sendiri yang nasihat kan aku 
takan aku masih bute dan tuli untuk kembali pade kau :') enough is enough
semoge satu hari nanti allah bagi kau peluang untuk mintak maaf dengan aku
bye