hi assalamualakum :)
selepas mendapat keputusan spm alhamdulilah aku bersyukur dengan ape yang aku dpat
act aku update nie sebab nak cite pasal zaitey amira :( 
die dah nak pindahhhhhhhhhhh!
lepas nie tak ade teman gossip, nak ajak gi kedai, nak makan sesame
nak lepak sampai petang, nak kutuk orang, nak nyanyi, nak joget, 
nak keluar sesame, nak citer masalah nak buat kerje gile spe nak teman aku tiii
akhir pesanan aku harap kau tak lupekan aku mcm mane orang lain lupekan aku :')
iloveuzaiteyamira kawan susah senang 
kau selalu datang mase aku susah, dan kite mesti tempuh bende nie same-same
baik buruk rahsie aku semue kau tau, jgan lupe kan aku tau
nanti gaji semue bagi aku, jangan lupe semue susah senang yang kite penah lalui zaitey :')
jangan lupe aku. janji tauu! kukenangmu dalam doa ku

:(