hi, assalamualaikum :) 
apa khabar stalkers hee baru hari nie terfikir nak update blog sebab buzy lagi pon banyak masa dihabiskan pada handphone tercinta okey first of fall aku update blog nie nak mantap kan typing skill yang lama ditinggalkan sebab dah tak gi class tu lagi kekeke even cuti semester pon jangan sesekali lupe akan pelajaran
kejap je kan dah nak masuk semester depan ini amat-amat cepat hmm macam tak sedia pon ade tapi sadia atau tidak aku kene jugak menghadap itu semua demi mengejar cite-cite okeyy skunk aku nak citer pasal kecantikan sebab sejak masuk class personality development banyak yang aku belajar cara makeup yang betul, cara berjalan, pemakaian and macam-macam sejak dari tu baru lah aku sedar cantik bukan hanye diluar namun ianya dari dalam jugak :) peace *sambiltunjukjari* pesanan untuk diri jugak kalau kite luar and dalam bersih kite akan nampak due kali lebih cantik dari yang sedia ada, and ingat hidup kite nie ibarat roda kadang-kadang kite boleh ada kat atas tapi ingat tak mustahil kite akan ada kat bawah pulak sekian itu je yang aku mampu kongsi buat masa nie :) 
haa? cinte? buat masa nie biar aku buta kan mata hati aku untuk cinte-cinte nie
sebab aku rase buang masa, duit, airmata biar lah jodoh yang ikhlas tu datang dengan jalan allah :') 
insyaallah satu hari nanti amin sekian itu sahaja ada masa kite update lagi k :) 
 nie gambar yang paling latest kikikiki 
haa kitew dah ade bbm jangan lupe add yew
BBpin- 747940D0
instagram- hanna_nabiyllah
wechat- hanna_nabiyllah
whats app- 0127487930

No comments:

Post a Comment